Chcete zvieratko ?? Tu je niečo pre vás
Zamysleli ste sa niekedy nad tým prečo vaši rodičia nechcú povoliť zvieratko ?? Ja nad tým myslím veľmi často. Odpovede sú : 1. Rodičia si myslia , že nieste dosť zodpovedný aby ste sa o zvieratko starali alebo si myslia že po 2 týždnoch vás to prestane baviť a oni sa budu musieť o zviera postarať...Musíte im dokázať že ste dosť zodpovedný a že sa viete postarať a to tak že budete všetko po sebe upratovať vzorne sa učiť a neodvrávať...
2.Rodičia maju vela výhovoriek a to aj také ako napríklad : to zviera smrdí, robí hluk je hlúpe a robí neporiadok !! Presvedčte rodičov o opaku oboznámte ich so všetkými plusmi a mínusmi zvieratka.
Ak nezaberá ani to , tak im povedzte niečo takéto : ,, Mami ale mne zvieratko robí vačšiu radosť ako hocičo nasvetee... Ked ani to nezabere tak si na zvieratko našettrite sami... Alebo nahodťe psie oči.. Ale nepredpokladám že by nič s tohto nezabralo... :))))))
Komentáre
Prehľad komentárov
Ahoj :) už roky sa snaží k rodičou presvedčiť aby sme si kúpili psíka ale nič nezaberá. Bývame v byte . Mamina chce neplznuce plemeno ktoré nevizera jak ,,metla,, (to som ja nevymyslela) nech je to normálny psík. Mne mi neprekážal ani kríženec.Je mi jedno ako psik vyzera Venčiť viem. U babky a dedka máme hyperaktivneho krizenca ktorého vždy vyvenčím. Pačíl sa nám plemeno Šina inu. Ale nedavnu niekde v amerike zaútočil na jedno dievčatko a mamina ho hneď zatrhla. Tatino je proti psovi. Neviem co mám robiť. Prosím o radu ako ich presvečit. Rada by som si aj psíka adoptovala.
Re: Neplznuce plemeno
(Vianoce, 1. 5. 2016 22:06)Hneď na začiatok-nie je to o plemene, že zaútočilo na dievčatko ale o majiteľovi. Určite by ste si ho cvičili.......a povedz mamine, že aj čivava môže ublížiť-podľa výskumu je ČiVaVa najagresívnejšie plemeno-takže to jej môžeš hneď vysvetliť. A u psíka nie je hlavné venčenie dúfam, že to si uvedomuješ........je to živý tvor!!! A peniaze máš na psíka lebo to nie je iba vodítko miska a krmivo. A akým krmivom by ste ho kŕmili?? A koľko máš rokov?? Podľa toho čo píšeš usudzujem, že bývate v byte.no a neplznúce plemeno je yorkshire teriér aj pudle sú neplznúce. Ale ja by som do bytu chcela šeltiu je to "zmenšená" verzia Dlhosrstej Kólie. Ja budem rada ak sa budeš pýtať lebo neviem viac, tvojho otca nepoznám.........ale veľmi rada pomôžem.
psiceeeek
(barbi, 27. 4. 2016 15:27)Joj mi so sestrou spriadame plan-v lete bude mat narodka my kupime psa a ksmosla nám ho da
Re: psiceeeek
(Vianoce, 27. 4. 2016 17:55)Len to prosím nerobte!!! Pokiaľ ho tvoji rodičia proste nechcú nebolo by to dobré ani pre rodičov ani pre vás a hlavne nie pre psíka. A ty čo??? Máš nejaké peniaze?? Či myslíš, že rodičia všetko kúpia aj keď psa nechcú?? To je tak najlepšie že?? Len psík potom končí v útulku. Ale veď tebe to nevadí veď keď vyrastie tak psíka nepotrebuješ. Veď aj tak šteniatko je najlepšie. A koľko máte rokov?? Vedeli by ste sa vôbec o psíka postarať?? Či by ste to nechali na rodičov, že vy ste ho iba chceli??? A čo krmivo?? Aké krmivo by ste mu kupovali??
Psík
(Anetka, 23. 4. 2016 17:18)Ahoj,prosím poradte ako mam presvedčiť rodicov aby mi kúpili psika.. Tata by mi ho aj kúpil no mama nechce.. Prosím pomoc
Re: Psík
(Vianoce, 26. 4. 2016 17:50)Choďte ho kúpiť alebo ADOPTOVAŤ iba s ocom. Alebo nech oco presvedčí maminu. Nič viac si nenapísala tak poradiť ti viac neviem.
Zajo
(Katy, 5. 4. 2016 15:27)Ahojte, všimla som si, že rady dávate iba tým čo chcú psa. Ale dúfam, že sa na do mnou zľutujete a poradíte mi ako presvedčiť mamu na zajka. Ja toľko peňazí mám a máme záhradu takže mal by aj čerstvú zeleninu/ovocie a aj trávu. Pokiaľ by ste mali nejaké otázky píšte. Zatiaľ za všetko hrozne ďakujem.
Re: Zajo
(Vixxx, 7. 4. 2016 15:42)A ako sa da presvedcit? Ja mam presne ten isty problem. Zajko
Re: Re: Zajo
(Katy, 8. 4. 2016 14:44)No ja už som maminu ukecala. Budem mať Teddy králika v lete ho dostanem. Moc sa tešííííím.
Re: Zajo
(zajo, 24. 4. 2016 16:35)Ja mam zajaca.Dostla som ho tak ze som po nocich plakala potom som nasla stranku geryland a tam som nasla toho praveho.No a chcem este aby mi kupili maleho psa ale to je velká starost.
Re: Re: Zajo
(Katy, 25. 4. 2016 16:13)No nakoniec zaja mať nebudem. Mama zakázala lebo ju všetci známi odhovárali. No a psíka roho chcem ja už hróóóózne moc dlho ale neviem kedy sa konečne dočkám......
Havo
(Ja, 24. 3. 2016 11:09)Chcem hrozne psíka ja aj mamina bývame v 3 izbovom dosť veľkom byte.Ale máme jeden problém tato nedovolí :/ .Raz sme ho už skoro presvedčili ale on nechce myslí si že to nezvládnem.Pritom chceme malého yorkshírskeho teriéra mini.Myslí si že to rozhryze nábytok že pĺzne pritom sme čítali že to nepĺzne.Prosím poraďte veľmi chcem psíka :)
Re: Re: Havo
(Vianoce, 24. 3. 2016 14:33)Hneď na začiatok ti poviem, že Yorkshire teriér MINI NEEXISTUJE!!! je to iba vymnožené plemeno. Kúpte si radšej z chovateľskej stanice skutočného ten nie je o moc väčší. No a k tomu presviedčaniu. Skús urobiť prezentáciu o ňom a daj tam všetky výhody. Psík nevýhody ani nemá:-). Vždy mu hovor: A vieš, že Yorkskire nepĺzne? A také otázky ja sa v Yorkoch moc nevyznám lebo sa mi moc nepáčia. A máš pravdu oni nepĺznu. Ale ešte určite nekupujte z množiarne to už radšej z útulku. Aj v útulku občas bývajú aj čistokrvný len väčšinou dospelý. Ak by ti to nevadilo mala by si už aj vychovaného kamoša. Dúfam, že aspoň trochu pomôžem tvojho oca nepoznám. Pokiaľ by sa niečo chcela opýtať tak napíš.
Re: Re: Havo
(Forus, 26. 3. 2016 10:09)ked nemas skusenosti so psami tak si nekupuj ani bigla ani yorksira ani civavu.pretoze su to dost tvrdohlave plemena a tazko sa cvicia (viem o com hovorim pretože mam znamych co maju taketo plemena a je to drina)bigle su velmi tvrdohlave psy ked ich chces vycvicit potrebujes vela trpezlivosti a casu. yorksiry su velmi pajedne psy.musis im ukazat ze kto je tu pan inak to s nim budes ma moc tazke a nebude ta pocuvat,ked bude malo socializovany tak to moze byt velmi agresivny pes a potom s nim budes mat problemy (pretoze aj maly pes dokaze ublizit cloveku a je vela pripadov ked ublizi maly pes a nie velky) tym padom s nim musis chodit na cvicak a ten tiez nieco stoji (tieto informacie mam z prvej ruky pretože moja kamoska je deviatacka a ma yorksira a platit za toho psa+chodit s nim na cvicak + kupovat mu granule je velmi vysoka cena. a potom tu su civavy a tie su dost podobne s yorksirmi.Takze si fakt rozmysli ci chces yorksira (alebo celkovo nejakeho bytoveho psa pretoze tie male psy su velmi tvrdohlave a agresivne a musis mat zo psami nejake skusenosti aby si ich vycvicila.preto sa skus poobzerat po inom plemene ale ked vravis ze byvas v byte tak to asi bude problem)
Re: Re: Re: Havo
(Vianoce, 26. 3. 2016 13:44)
Pri Bígloch máš pravdu čiastočne aj pri Čivavách, ale nie každý je taký. Moja známa majú v byte Yorka a Čivavu a sú to maznáci a vycvičený nie sú. No teda vedia tie základné povely. Ani štekať nevedia:-). Ale podľa mňa je každý pes nejaký. My máme vlčiaka a ten by najradšej na gauči spal:-)
Ale každý pes je nejaký. Ale ja by som do bytu chcela výhradne Maltenzáka alebo Westíka<3. Tých milujem.
Re: Re: Re: Re: Havo
(Forus, 27. 3. 2016 10:36)Hej to mas pravdu ze kazdy pes je ini.ja mam border koliu a je to uplny pohodak idem s nim na polhodinovu prechadzku,na zahrade sa s nim pohram a potom sa ideme prebehnut s bicyklom a mu to uplne staci a ine BOCky potrebuju sportovat aj 4-5 hodin denne.Ale ked chceš mat kludneho yorksira tak je najlepsie si ho zaobstarat s papiermi jednak preto že budes vediet info o rodicoch a o vrodených chorobach a jednak preto že budes vediet jeho pribliznu povahu.
Re: Re: Re: Re: Re: Havo
(Charlotte, 31. 3. 2016 15:11)
No tak aj ja sa zapojím ku Vám do konverzácie. Ja má AUSSIE-Australian Shepherd. Je to úplný maznáčik. Chodím s ním síce na cvičisko. Trénujeme agility, dogdancing a dogfreesbe. Pravdaže cvičíme aj obedience. Takže pohybu má až až......Som dokonca majsterka Francúzka a Nemecke:-). Pravdaže nechcem sa tým vychvaľovať. Len chcem povedať, že môj Aussie má 1 rok. Každý pes sa dá naučiť rýchlejšie aj pomalšie. Tak isto ako aj to, že niektoré psy sa neradi učia, že ich to nebaví tak nechcú urobiť povel aj keď ho chápu. Alebo ako náš druhý psík German Shepherd ten počuje iba to čo chce:-). Napr. sadni mu môžem rozprávať koľko chcem a nespraví to a keď mu poviem sadni a dostaneš biscuit à la cuillère. Prepáčte za ňaké chyby. Niektoré slová po Slovensky neviem.
Prepáčte.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havo
(Forus, 1. 4. 2016 15:19)vobec nieje pravda že nejaky pes sa chce učit a nejaky sa nechce učit.Ide len a len o pristup majtela pretože kazdy pes sa rad uči a je to jedno či je to ovčiak ci border kolia či čivava.Ide len o majtela pretože je pravda že niektore rasy psov su tvrdohlave ale to neznamena že sa ten pes nemoze naucit cviky ktore vie ina rasa.Psy sa RADI učia nove cviky ale zaleži len na majtelovi ako si psa "rozmazna".pretoze ak psa nebudes cvicit a bude z neho lenivy pes ktory urobi povel iba ak mu das maskrtu tak to nieje vina psa ale je to tvoja vina aj ja mam psa (ma rok a pol) a počuva ma na slovo a ani ho nemusim "uplacat" maskrtami a ten pes nieje majster sveta ani s nim nechodim na cvicak ale co mu poviem to urobi s radostou takze Charlotte to co si pisala je uplna blbost len sa chces chvalit že si majsterka (ale ja ti neverim) pretoze ako tvoj pes ma 1 rok tak si sa s nim nemohla zucastnit na sutaziach !
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havo
(Charlotte, 1. 4. 2016 18:59)To ti ďakujem že mi neveríš. Pravdaže nie je môj Aussie šampión v kategorii dospelý pes a v šteňačom šampionáte. A je dobre známe že nie každý pes sa rád učí. A nie je to "blbost" neviem čo to znamená. Niektorých to jednoducho nebaví. Radi chodia na prechádzku aj vedia cviky len sa neradi učia. Ešte raz ďakujem za to že mi neveríš. Keď človek napíše niečo "nemožné" nikto mu neverí:-( :-(.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48
Neplznuce plemeno
(Soňa, 30. 4. 2016 23:05)